Niet lullen, maar poetsen

Het nieuwe radio Drenthe

De verrassingen vliegen de luisteraars van Radio Drenthe vanaf maandag 3 september om de oren. Het complete programma wordt veranderd, met meer muziek, meer dagelijks leven uit Drenthe en ‘dikke priezen’.
Uitgangspunt is dat het geluid van Radio Drenthe de hele dag door voor iedereen herkenbaar is. Geen aparte programma’s meer overdag, maar een doorlopende show met vier verschillende presentatoren.

 

Over de commercial

Voor de nieuwe radio programmering van RTV Drenthe hebben we in opdracht van Buenaparte een commercial gemaakt met de titel ‘niet lullen, maar poetsen’. Het doel van de campagne is het heroveren van radioluisteraars in de doelgroep 40+, met minder woorden en meer daden.

De commercial is te zien op RTV Drenthe, de online kanalen van RTV Drenthe en in online advertenties.

Opdrachtgever

RTV Drenthe
www.rtvdrenthe.nl
Buenaparte
www.buenaparte.nl

Date

Augustus 2018

Category

Commercial